14 Aralık 2015 Pazartesi

12 Aralık #AllAboutEleve Blogger Etkinliği

Merhabalar !

12 Aralık cumartesi günü Didem'in (allabouteleve) blogunun 2.yaşı için Arabica House Coffee'de blogger etkinliğine @eskaivnas ile beraber katıldık.Çok keyifli bir ortamda keyifli insanlarla beraber çok güzel bir gün geçirdik.Bu güzel ortamı bize sağladığı için öncelikle Didem'e çok teşekkür ederiz.Blogunun nice yaşlara olması dileğiyle ...

Biraz uzun bir yazı olucak çünkü böylesine keyifle geçen bir günü kısacık anlatıp geçemem :) Keyifle okumanız dileğiyle .. 


İlk olarak mekanın seçiminden bahsetmek istiyorum.Tepe Prime Arabica House Coffee'de etkinlik gerçekleşti.Çalışanların samimiyetiyle ortamın güzelliği birleşince memnun olmamak imkansızdı.Bizi çok güzel ağırladılar.Mekan sponsorumuz olarak bence en önemli sponsorumuzdular.Özel bir demleme yöntemiyle bizlerle kahvelerinin lezzetlerini de paylaştılar.

        



Ben ilk defa gittim , bundan sonra gitmeye devam edeceğimden eminim.Yolumu değiştirip bir kahve içmek için özel olarak uğrayacağım yerlerden biri oldu.Etraftaki detayları fotoğraflarla anlatmaya çalışacağım ama gidip herkesin bir kahve içmesini tavsiye ediyorum.Sosyal medyada çok aktif yer alan bu güzel kafenin instagram hesabı için tık tık .


   

Tatlımo.com'un çeşit çeşit güzel lezzetleri de bizimleydi.Ayrıca ürünleri hakkında Mahmut Bey bizlere bilgiler verdiler.Görünüşleri kadar lezzetleri de bir o kadar güzeldi ama benim favorim çikolata kaplı çilekler oldu. 


 

Masamıza lezzet katan crema_crema1 ve neslicookies in kurabiyeleri hem lezzetleri hem görünüşleriyle keyifli anlarımıza ortak oldular. 

 

Bizim en çok merak ettiğimiz juicelove da bizimleydi.Çiğ ve soğuk sıkım meyve / sebze suları , arınma programları ve kullanırken nasıl bir yol izleneceği hakkında Öykü hanım bizlere bilgi verdi.Kendi adıma çok yararlı oldu.Merak ettiğim ve yapmak istediğim birşeydi.Bilgilenmek çok iyi oldu.Ankara'da Gordion AVM de satışa başlamışlar.Bana yakınlığından dolayı ayrıca mutlu oldum.



Didemcim birde çekiliş yapıp bizi heyecanlandırdı :) 
vpleksihome un gönderdiği fırçalık ve tatlımo.com un lezzetli buketleri için çekilişle 4 kişi seçildi.Biri de canım ablam @eskaivnas dı.Ayrıca çok teşekkür ediyoruz :)



Bu güzel günün anısına Didem bizi hediyelerle gönderdi.


Le Soleil  şampuanını çok merak ediyordum.Kullandığım şampuanım bittiğinde hemen deneyip yorumlucam.
Ekoz kozmetiğin oda kokusu spreyinin kokusuna bayıldım.Seve seve kullanıcağıma eminim.
Mor inek instagram sayfasıyla boyama tablosunu hayatımıza katan Şahin bey'e de teşekkürler, kendi zevkimizle istediğimiz renklerle oluşturduğumuz kendimize özel bir tablo evimin en güzel köşesinde yerini alıcak.
 Mediwell dudak bakım kremlerini ve ateş düşürücü jel bantlarından göndermişler.Ayrıca çok tatlı bir manikür seti göndermişler.Lip balmların minikliği beni benden aldı.


Didem bizim için çok güzel bir bordo oje seçmiş flormardan :) Onun için de çok teşekkürler ... 


Sevgili Gülcüğüm ;) Bizler için kalp şeklinde kokulu taşlar yapmış.Yapıldım ona çok çok çok teşekkür ediyoruuz :) 

Onun blogu için tık tık .


Gün sonunda şans kurabiyelerimiz  de ForFunCookie dendi. Kornet tadiyla ve içerisindeki minik notla bu güzel etkinliğin en iyi sonlanma şekliydi bence :) 

Son olarak etkinlikten kalan güzel anlar :) 

 
 


Üstteki fotoğrafın amacı ne zorluklarla güzel anları fotoğraflamaya çalışıyoruz kamera arkasını bir de benim gözümden görün eğlenin diye :) 


Sevgili Didem'e çok teşekkürler.Nice güzel yaşları olur blogunun umarım.Çok güzel bir etkinlikti , çok güzel ev sahipliği yaptı.Ailesi inanılmaz sıcakkanlıydı.Onlara da ayrıca teşekkür :)) 

En önemlisi bizleri biraraya getirdi.Herkesle çok keyifli anlar geçirdik.Hepsini ayrı ayrı seviyorum zaten :) Gelenlerin isimlerini ve bloglarını aşağıya linkleriyle beraber koyucam , onlarında yazılarını okumanızı isterim :) 

İlk olarak ev sahibemiz Didemciğimin blogu için allabouteleve

Ve geri kalan davetliler ;














Sevgilerle ,
@glitteroneriyor , @eskaivnas 

8 yorum:

  1. Ne kadar güzel bir yazı olmuş çok tesekkür ederim tatlımmm ☺️☺️ Keyifli vakit geçirmenize çok çok çok çok sevimdimmmm 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin sayende güzel bir gün geçirdik canım benim iyiki varsın çok çok öpüyoruz :)

      Sil
  2. Ya bayıldım bence harika bir yazı olmuş :) ayrıca kendi resmime de bayıldım çok güzel yakalamışsın :) elleitne sağlık kuzucum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim canım beniim :)

      Sil
  3. Herkes iş aşkıyla foto çekme peşinde ben de poz verme :))) Çok güzel bir buluşma oldu yine, arayı açmayalım küçük kardeş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehehhehe evet bebeğim hemen yakalarız ;) En kısa zamanda tekrardan görüşelim ;)

      Sil
  4. yazıya yorum yapmamışım diye yeniden geldim :D bir daha buluşalım yaa çok eğlenceliydi :) seviyorum sizi elif ekin kardeşler :D kalp kalp bi dolu kalp <3 <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Görüşelim eseen :)) Bizde seni çok seviyoruz ;)

      Sil